Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

REGULAMIN Regulamin forum HolyFrag.pl


dbk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

REGULAMIN FORUM HOLYFRAG.PL

I. Definicje

  1. Forum - witryna znajdująca się pod adresem HolyFrag.pl mająca na celu budowanie społeczności głównie wokół serii gier Counter Strike. Służy do ogólnej dyskusji oraz wymiany argumentów między użytkownikami.
  2. Grupa - Przypisana do konkretnego użytkownika, mająca na celu podział ról na forum oraz serwerach społeczności przynależących do serwisu HolyFrag.pl.
  3. Administracja - użytkownicy należący do grup Właściciel, Administrator, Junior Admin, Moderator oraz AC Team.
  4. Użytkownik - osoba, która założyła konto w serwisie HolyFrag.pl.
  5. Ban - blokada dostępu do forum przypisana do konkretnego użytkownika.
  6. Warn - ostrzeżenie przypisane do konta użytkownika. Po przekroczeniu założonej ilości nałożony zostaje ban.
  7. Dział - wyodrębniona część forum

II. Postanowienia ogólne

  1. Rejestracja na forum jest dobrowolna oraz dostępna dla każdej grupy wiekowej.
  2. Rejestracja na forum jest równoznaczna z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych podanych w formularzu rejestracyjnym, w tym adresu e-mail.
  3. Poniższe dane mogą zostać wykorzystane w celach marketingowych. 
  4. Jedyną możliwością wycofania zgody jest złożenie prośby poprzez wiadomość prywatną do dowolnego członka administracji, jednak tylko spośród grup Junior Admin, Administrator oraz Właściciel.
  5. Wszystkie treści zamieszone przez administrację są własnością HolyFrag.pl. Kopiowanie ich jest surowo zabronione.
  6. Administracja nie odpowiada za treści umieszczane przez użytkowników. Pobieranie załączników odbywa się na własną odpowiedzialność.

III. Zasady korzystania z forum

  1. Przed rozpoczęciem korzystania z forum, użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
  2. Zaleca się używania dokładnie takiej samej nazwy zarówno na forum, jak i w grze.
  3. Tytuł tematu powinien być adekwatny do zamieszczonych w nim treści.
  4. Tematy zapisane nieprawidłowo będą poprawiane lub kasowane przez administrację.
  5. Aby zakomunikować złamanie regulaminu, użyj przycisku "Zgłoszenie".
  6. Zabrania się:
    • umieszczania treści niezgodnym z prawem obowiązującym w Polsce,
    • umieszczanie treści pornograficznych, drastycznych, rasistowskich oraz mogących naruszać czyjeś standardy etyczne,
    • umieszczania treści reklamujących inne serwisy, które mogą być potencjalną konkurencją w miejscach innych, niż dział "Zareklamuj się",
    • umieszczania treści zawierających nadmierną ilość wulgaryzmów,
    • umieszczania treści niemających większego sensu merytorycznego (SPAM),
    • umieszczania treści mających na celu prowokację lub obrazę innego użytkownika forum,
    • umieszczania cudzych treści objętych prawami autorskimi i podpisywania się pod nimi,
    • pisania tzw. łamaną polszczyzną, w sposób niezrozumiały lub nieczytelny (np. brak stosowania interpunkcji, tzw. StYl PoKeMoN, PISANIE Z WŁĄCZONYM CAPS LOCKIEM itd.),
    • stosowania tzw. mini-moddingu, czyli upominania/poprawiania użytkowników łamiących regulamin przez osoby do tego niewyznaczone,
    • wykorzystywania błędów znalezionych na forum,
    • dodawania bezpodstawnych punktów reputacji,
    • działania mającego na celu wyrządzić szkodę HolyFrag.pl oraz użytkownikom forum,
    • posiadania więcej niż jednego konta na forum,
    • nadmiernego użycia przycisku "Zgłoszenie" (np. kilka zgłoszeń jednego postu w krótkim odstępie czasu, SPAM w treści zgłoszenia itd.),
  7. Powyższe dotyczy również wszelakich grafik, np. zdjęcie profilowe, grafika w podpisie, zdjęcie tła profilowego itd.

IV. Administracja

  1. Użytkownicy należący do grup administracyjnych zobowiązani są do:
    • natychmiastowych reakcji na zgłoszenia użytkowników oraz treści łamiące regulamin,
    • upomnień w formacie notatek przed nakładaniem warnów w przypadkach sytuacji sporadycznych,
    • ukrywania postów niezgodnych z regulaminem.
  2. Zabrania się:
    • wykorzystywania udzielonych uprawnień do celów własnych,
    • wywyższania się spośród użytkowników nie należących do grup administracyjnych,
    • ingerowania w wiadomości prywatne użytkowników.

V. Ostrzeżenia i blokady

  1. Użytkownik łamiący regulamin może zostać ukarany ostrzeżeniem lub blokadą widocznymi w profilu, potocznie zwanymi warnem oraz banem.
  2. Ilość warnów nakładana jest w zależności od stopnia naruszenia standardów forum.
  3. Konsekwencje związane z ilością otrzymanych warnów:
    • 3 - moderowana zawartość
    • 6 - blokada konta
  4. Dopuszcza się możliwość odpracowania warnów oraz banów lub ich wykupienia.
  5. Użytkownicy przynależący do grupy VIP uzyskują prawo do cofnięcia 1 warna raz na 365 dni.
  6. Administracja zastrzega sobie prawo do odmowy możliwości odpracowania lub wykupienia bana/warna w przypadkach użytkowników notorycznie naruszających zasady.

VI. Taryfikator kar

  1. Umieszczanie treści niezgodnych z prawem obowiązującym w Polsce.
    Kara: 1x warn, nie wygasa nigdy.
  2. Umieszczanie treści pornograficznych, drastycznych, rasistowskich oraz mogących naruszać czyjeś standardy etyczne.
    Kara: 1x warn, nie wygasa nigdy.
  3. Umieszczanie treści reklamujących inne serwisy, które mogą być potencjalną konkurencją w miejscach innych, niż dział "Zareklamuj się".
    Kara: 3x warn, nie wygasa nigdy.
  4. Umieszczanie treści zawierających nadmierną ilość wulgaryzmów.
    Kara: 1x warn, wygasa po upłynięciu 90 dni
  5. Umieszczanie treści niemających większego sensu merytorycznego (SPAM).
    Kara: 1x warn, nie wygasa nigdy
  6. Umieszczanie treści mających na celu prowokację lub obrazę innego użytkownika forum.
    Kara: 2x warn, nie wygasa nigdy
  7. Umieszczanie cudzych treści objętych prawami autorskimi i podpisywania się pod nimi.
    Kara: 1x warn, nie wygasa nigdy
  8. Pisanie tzw. łamaną polszczyzną, w sposób niezrozumiały lub nieczytelny (np. brak stosowania interpunkcji, tzw. StYl PoKeMoN, PISANIE Z WŁĄCZONYM CAPS LOCKIEM itd.).
    Kara: 1x warn, wygasa po upłynięciu 90 dni
  9. Stosowanie tzw. mini-moddingu, czyli upominania/poprawiania użytkowników łamiących regulamin przez osoby do tego niewyznaczone.
    Kara: 1x warn, nie wygasa nigdy
  10. Wykorzystywanie błędów znalezionych na forum.
    Kara: 1-7x warn, nie wygasa nigdy
  11. Dodawanie bezpodstawnych punktów reputacji.
    Kara: 1x warn, wygasa po upłynięciu 90 dni
  12. Działanie mającego na celu wyrządzić szkodę HolyFrag.pl oraz użytkownikom forum.
    Kara: 1-7x warn, nie wygasa nigdy
  13. Posiadanie więcej niż jednego konta na forum.
    Kara: 7x warn na każde wyłapane konto użytkownika, nie wygasa nigdy
  14. Nadmierne używanie przycisku "Zgłoszenie".
    Kara: 1x warn, nie wygasa nigdy

VII. Postanowienia końcowe

  1. Administracja zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu w dowolnym momencie.
  2. W sytuacjach spornych, nieporuszonych w niniejszym regulaminie decyzję podejmuje Administracja należąca do grup Junior Admin, Administrator oraz Właściciel.

fame10_2.gif

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.